Munkavállalói élmény (Employee experience)

Eszközök, amik támogatják az élmény fejlesztését (Design Thinking, 0 effort)

A tervezői gondolkodásmód egy olyan megközelítést ad a munkavállalói élmény kialakításában, ami az emberi szükségletekből, igényekből, fájó pontokból indul ki és a folyamat hatására valódi megoldásokat találhatunk. Ebben a videóban ennek az 5 lépését fejtjük ki, ami nem csak egy szolgáltatásra, termékre, de a legtöbb folyamatra alkalmazható, így az élmény fokozására is. Emellett olyan tippeket […]

Eszközök, amik támogatják az élmény fejlesztését (Design Thinking, 0 effort) Read More »

Employer Branding – Munkáltatói márka és a vezető szerepe

Minden szervezetnek van munkáltatói márkája, még akkor is, ha nem tudatos rá és nem alakítja ezt tudatosan. A munkáltatói márka kérdésköre ma már megkerülhetetlen, a munkavállalók elköteleződése, teljesítménye és fejlődése szempontjából. Ebben a videóban beszélünk arról, hogy milyen szemléletmóddal lehet megközelíteni, ahol ötvözve van az emberközpontúság (employee first), a marketing szemlélettel. Kitérünk arra, hogy a

Employer Branding – Munkáltatói márka és a vezető szerepe Read More »

Employee Journey – a munkavállalói életút állomásai

Azt már tudjuk, hogy az ügyfeleinket valódi ügyfélélménnyel tudjuk bevonzani, elkötelezetté tenni és megtartani. Így működnek a munkavállalók is, nekik ugyanúgy szükségük van munkavállalói élményre, mint az ügyfeleknek ügyfélélményre. Sőt, ha igazi munkavállalói élményt alakítunk ki, valódi ügyfélélményt tudunk teremteni. Kéz a kézben járnak. Van egy mondás: Az elégedett kollégák elégedett ügyfeleket jelentenek. Ebben a

Employee Journey – a munkavállalói életút állomásai Read More »

Hogyan indulj el? Alapkövek, célok

ÉLMÉNYALAPÚ világban élünk, ahol nincs valami többlet, azt mintha észre sem vennénk. A munkavállalói élmény tudatos kialakítása és fokozása a 2020-as években megkülönböztető előnyt tud adni a csapatod, céged számára. Az első videóban megismerheted, hogy mit foglal magába a munkavállalói élmény, miért a legerősebb eszköz arra, hogy olyan munkatársakat tudjunk bevonzani, akik hasonló értékrenddel rendelkeznek,

Hogyan indulj el? Alapkövek, célok Read More »